dijous, 6 de maig del 2010

Què vaig fer el dimecres passat?

El dimecres passat, quant m’he vaig aixecar per anar a l’escola, primer em vaig vestir, mes tard vaig anar a baix a la cuina a esmorzar, vaig esmorza llet amb cereals. Quant vaig acabar em vaig rentar la cara, les dents i mullar-me el cabell.

a les 8:40 vaig anar tiran cap al col·legi, quant ja estic al cole la porta tancada. Vam fer classe i a les 11:15 vam sortir a jugar al pati, amb els de 6è. Va tocar el timbre a les 11:45. Vam classe fins a les 12:50 perquè vam anar amb el autor Josep-Francesc Delgado, vam sortir a la 1:30 perquè vam fer moltes preguntes.

Quant vaig arribar a casa ma maré em va dir perquè havia tardat tan. Jo li vaig dir tot lo que va passar. Vam dinar estofat de carn, quant era les 2:00 vaig obrir la televisió per mirar the Simpson.

A les 2:30 vaig marxar amb el conte de tutors de contes,l’estoig i la pilota. quant i vaig anar no havia ningú. Vaig espera que arribes algú, desprès de 10 minuts va arribar el Manel i el Fulla vam xarrar una mica, i jo li pregunto al Fulla que portes el llibre de tutors de contes, ell va dir ostia no ara vinc. Desprès va vindre molta mes gent, la Marta, la Torres, el Sergi,l’Hospital...

Vam entrar tots junts al col·legi, quant va tocar el timbre vam pujar a la classe per agafar tots el llibres, per llegir-los a els nens petits, jo li vaig contar al Joel i al Norbert, el conte era "Un dia màgic per comprar".
.
Desprès vam anar a la classe a fer plàstica, teníem que fer el mosaic, podíem agafar papers, llenties crues, arròs cru etc. Tothom podia fer totes les coses, com per exemple: una lluna, un coet, un lleó...

A les 5:00 vam marxar de l’escola, vaig anar a jugar als sarrains a futbol, amb el Hospi, el Sergi i l’Albert. Quan eren les 5:30 vaig tindre que marxar perquè tenia que anar a futbol a fer un partit. Quan vaig anar a futbol hi havia molt poca gent, però mes tard van vindre.

Vam començar a les 7:15 i vam acabar a les 8:15, vam quedar 2-4, vam perdre. Més tard vam marxar dutxats, a casa.