dijous, 27 de maig del 2010

Cassolades 2010

Les cassolades les vam fer el dia 20 de març, un dia abans de la primavera.
Els que juguem a la noguera vam jugar a futbol, vam acabar abans de les 2:00.

Jo i l’Albert vam quedar per anar a les cassolades, em va dir que m’aportes un bocata per així de mentres que estem voltant pel poble, nos el podem menjar, quan estàvem voltant per el poble ens vam trobar amb el Sergi, mes tard ens vam trobar amb el Carles.

Quant ens vam trobar amb l’Arnau, la Laia i el Andrei, ens van mullar amb globos de aigua, vuaa tots mullats de dalt a vaig! Després va passar el Millar pel parc i li vaig tirar un globo, em va beure i quant estava despistat, em va agafar i em va tirar un globo súper gran.

Una mica mes tard em va tornar a perseguir i em va agafar, i em va tornar a tirar un globo, però aquell era mes petit, i feia més mal!

Desprès ja em vaig aburrir una mica.