dijous, 27 de maig del 2010

Band Hero

Band hero es un joc de música per diferents consoles. Jo aquest joc el tinc per la Play Station 2, però també hi és per la wii, per la PSP, per la NintendoDS i fins I tot amb alguns móvils.
Aquest joc el vam comprar pel Nadal de l’any pasta,(el del 2009). El vam demanar entre jo i el meu germà.

Al joc hi va una bateria, que els plats i els bombos de la qual son de goma, una guitarra, que es clar, no te cordes té diferents colors, i cada vegada qui apretes un botó tens que fer girar una palanca, i un micro, que funciona com un de veritat.

Tot això funciona del mateix sistema, a la pantalla i surt una sèrie de colors i per exemple, a la bateria tens que anar picant amb els Pals de fusta els colors que et surten indicats a la pantalla.
Amb la guitarra, amb els dits tens que anar apretan els colors, i tal i com os he dit abans al pitgar el color girar la palanca.
I, el mocròfon, et surt la lletra a la pantalla.

Aquest joc consisteix en triar una cançó, i fer un concert, i después t’avaluen. Amb aquest joc pots tocar tu sol una cançó, amb modo lliure, que això vol dir que encara que ho toquis malament no et descalifiquen, o modo normal, que si falles molt et descalifiquen.
També tal com he dit pots fer conçerts, I tocar la bateria la guitarra I el micro alhora. Quasi sempre el meu germà toca la bateria, i jo la guitarra. El micro ningú el fa anar.

Aquest joc t’entreteneix molt! Hos ho puc asegurar. Et fa passar els ratos de maravilla.