dijous, 13 de maig del 2010

Un dia al circuit de Corbins.

El diumenge pel dematí el meu pare va preguntar al marc, el meu cusi on era el circuit de motocross de Corbins. Ells dos ho vam mirar al “Google Earth”. El recinte de cros esta al costat del riu noguera ribagorçana, davall del camí de la portella a Corbins.

Vam dinar, a les tres de la tarda vam agafar les motos jo la Kawasaki i ell la Yamaha. I vam agafar el camí del circuit. El pare s’indicava per les granges de porcs, perquè al davant hi ha un camí molt misteriós que Baixa cap al riu.


Quan vam arribar el vam començar a fer-lo, el pare es va rendir, perquè la seva moto patinava i tenia por a caure. Perquè si et cau a terra costa molt de plegar-la.
El pare va buscar una sortida i ell em gravava desde un lloc alt. Jo vaig acabar tot brut de cap a peus. Llavors vam anar a les trialeres de pantano de Baix un ratet.
Després vam anar a casa a rentar les motos i a mirar els meus vídeos.