dijous, 27 de maig del 2010

La meva PSP

Fa un parell d’anys, un dia de nadal, estavem per Lleida compran. Jo li havia demanat al meu pare que me compres una consola portable, la PSP. I aquell mateix dia vam anar al PC city i em la van comprar. Només en quedava una, la més guapa de totes, la plategada.
La vam anar a buscar ràpida, i vam agafar un pack amb tres jocs, un de tennis, un de cotxes i un altre de formula 1.

Un dia, un amic meu, ens va dir que la pirategessim, i ell ens baixaria jocs de l’ares i ens els posaria a la PSP. Nosaltres li vam dir que com es feia, i ens va dir que ell la va enviar a Madrid, i amb menys d’un dia, t’arriba a casa pirategada, i es clar, amb la factura.

El meu amic, un dia va vindre a casa amb tot preparat, i ens va ficar tots els jocs a l’ordinador, i ens va ensenyar a passar-los a la PSP cada vegada que vulguessim. A la carpeta que ens va posar hi havia un sarpat de jocs, jocs de fútbol, de cotxes, de motos, d’aventures, de misions, de por, em vaig quedar bocabadat!

Ara sempre estem jugant a la PSP, ara han creat com un cable, que l’enxufes a la PSP, i amb el mateix cable a la televisió, i ademés de veure els jocs a la pantalla de la consola o veus a la televisió, et dona molta impressió!

Ara amb anat comprant jocs, com ara, el joc de NBA, un de trial, i no gaires més, perquè ens en posen molts al ordinador. Nosaltres no sabem baixar jocs, però ens ho fan.

Os recomano una PSP és molt divertida, entretinguda, i te la pots emportar a tota arreu.