dijous, 27 de maig del 2010

La Mona

El dia de la mona hem vai aixecar a les 10:00 perquè teníem que dutxar-nos vestir-nos i preparar tot.

Vam sortir de casa a les 11:00 vam agafar la autovia i vam anar directament a Poblet pel camí ens vam trobar el Marc fulla ell en va beure però jo no.

Quan vam arribar a Poblet un poble petit però te un el monestir molt gran, es allí on i vaig anar,era molt gran, el terra estava fet de pedres, tenia molts arbres, gespa i llocs per assentar-se.


A dintre del monestir i avia una església molt gran també estava feta de pedra,tenia el Angel Jesús crec que era ell amb la seva mare fets de pedra es que allí tot esta fet de pedra, llavors quan vam entrar dintre, jo no meu pensaria que fos tan gran per a la meitat de la església i havia una reixa perquè no podia passar la gent se tenia que pagar per entrar-hi.

La entrada per poder passar a beure la església era cara no sabia quan valia però era molt car, llavors vam anar a la tenda que es podia comprar plats amb la foto la església, amb botelles,camisetes amb el nom del poble figures de Jesús amb la seva mare moltes coses de el monestir nosaltres vam compra com una botelleta de forma de ficar el vinagre i el oli.

Va costar 15 euros, aquella tenda era molt cara i un mini pessebre fet de ceràmica costava 1.200euros allò per a mi era una estafa, despues de sortir deli eren la 13:00 i teníem que anar a dinar i ens vam trobar un paperet al parabrises del cotxe que era un restaurant que es deia Masia Segues i vam anar allí.

Hi a un camp de futbol petit i uns columpios a la voa del restaurant i vaig conèixer molts nens per allà la 13:30 vaig anar a dinar vaig menjar macarrons i salsitxes amb ketchup i un gelat de postres i men vaig anar a jugar fins a la hora de anar a menjar la mona vam anar a les serres prades a veure les muntanyes per pujar-hi hi havia moltes curves i al final va anar a uns bancs a menjar-nos la mona i al acaba vam marxar directament.