dijous, 27 de maig del 2010

La meva casa

La meva casa de tres pisos, el primer pis hi ha un lloc que sol hi deixem les coses velles.
Com alguna bicicleta trencada, alguns objectes que no vaguin be i han unes escales per pujar al segon pis, al segon pis hi ha un passadís per passar a la terrassa, i ha lavabo i al costat de lavabo hi ha l’habitació de la meva mare el meu pare i el meu germà petit Yassine alo costat de l’habitació hi ha la cuina que dins de la cuina hi ha una habitació molt petita al costat de la cuina hi ha una altra habitació molt fosca al costat de l’habitació fosca i a una sala que a la sala hi ha la televisió i al costat de la sala hi ha la nostra habitació que es del Mohamed l’Ayoub i jo el Kamal hi ha un altre pis que hi puges unes escales per pujar a la teulada la casa te 2 pisos però ara ja no viurem mes allà perquè es vella i ara anirem a viure en una altra casa al carrer nou en una casa que estan fen nova i es molt guapa.