dijous, 13 de maig del 2010

El Port de la Selva i Lloret de Mar

El dia 9 de maig del 2010 vaig anar Al Port de la Selva (Girona) perquè la meva cosina feia la primera comunió.

Hi ha tres hores de viatge i es molt cansat perquè tres hores tancat a dins del cotxe. Em va donar temps de mirar dos pel·lícules al cotxe. El Port de la Selva es el poble del meu pare i allí hi tinc: l'avi, dos tietes i 4 cosins, el Victor, el Marc i el Toni, que són bessons. La Sílvia, la quarta cosina, és la que va fer la comunió i es filla única.

La Sílvia anava molt guapa, portava un vestit molt llarg i bonic. El restaurant era grandíssim i tenia una piscina però no em vaig poder banyar perquè feia molt vent (allà es la Tramuntana), la comunió va acabar a les set de la tarda.

Quan va acabar la comunió vam anar a Lloret de Mar a un hotel que es deia Hotel Dex, allà vam passar la nit perquè el dilluns havíem d’anar a Sant Boi de Llobregat a comprar.

Ens ho vam passar molt bé!!!