dijous, 20 de maig del 2010

Què vaig fer diumenge?

El diumenge passat tenia molta feina, de cole, medi, mates, català. M’ho vaig arreglar per fer tota la feina pel matí, sol vaig tenir que acabar medi per la tarda.

A la tarda vam engegar les motos i vam anar a les trialeres de la Portella, que estan a un kilòmetre del poble. A mi m’agrada córrer molt i anar confiat que no caure.

Vam arribar allí i les vaig començar a pujar i a baixar però a la quarta volta vaig tenir un accident una mica greu per la moto. Vaig agafar una pedra que estava tapada amb herba. Se'm va trencar el collarin que enganxa la maneta de l’embrague.
El pare portava una corda per si de cas, i la vam haver de fer servir, em va haver d'estirar amb la Yamaha fins a casa. Quan venia la baixada em va desenganxar i en aquell mateix moment ens van parar els Mossos d’Esquadra. Jo no hi vaig anar perquè havia d'aguantar la moto.

Llavors vaig baixar la costa corrent i vaig travessar la rotonda i després el meu pare em va estirar fins a casa, li vam dir a la mare el que ens havia passat.

L’endemà vam anar a Andorra i de collarins no en tenien, baixant vam passar al Pascuet i li vam comprar la peça i li vam preguntar si tenia entrades i ens en va donar 2, una pel pare i l’altra per la mare i els menors de 12 anys no paguen.