dijous, 27 de maig del 2010

Que faig tots els dissabtes?


Els dissabte sempre m’aixeco a les 9:00 del mati, vaig a la cuina per esmorzar mentres bec la televisió, esmorzo cereals amb llet. Quant acabo em rento la cara, em pentino i em rento les dents.

Desprès vaig un altra vegada a la habitació a vestir-me, a les 10:00 quedo amb l’Albert o el Fulla, per anar a jugar pel poble o al camp de futbol. Quant anem a al camp de futbol anem amb la bicicleta, i jo porto la meva pilota, i juguem a xuts, a un camp a camp etc.

Quant marxo a casa ja son la 1:15 perquè entre pujar la costa de el pont de les mentides, i desprès pujar la meva costa. Guardava la bicicleta al magatzem, i anava a d’alt a dinar o a l’ordinador.

Desprès marxo a jugar una altra vegada, però per aia a les 6:30h.anxego una altra vegada per jugar amb el Marc Fulla a l’ordenador. Mes tard al Fulla el truquen per anar a casa seva, i jo li dic si es conectara al seu a l’ordenador per parlar.

A les 10:30 per aia vaig a sopar, desprès mamaré diu que tinc que tancar el ordenador i tinc que tornar a dalt a la meva habitació, a tancar-lo i desprès a mirar la televisió fins a les 11:00 per allà..