dimecres, 2 d’abril del 2008

Les meves vacances de Setmana Santa

Durant les vacances de Setmana Santa, no he fet moltes coses interessants, però us explicaré que he fet.

El dia 15 de març, era el dia de la cassola, tothom menjava la cassola que havien preparat entre tota la colla. Jo no en vaig menjar, perquè no m’agraden gaire els caragols. A la nit vaig anar al ball, i vaig estar tota l’estona amb alguns companys de classe.

El dia 16 de març, era el dia de la palma, hi va anar molta gent, però a mi em van castigar sense anar-hi. Els dies 17, 18, 19 i 20 de març no vaig fer res d’interessant, però el dia 21 de març, era el dia del viacrucis ( la processó). A mi i a l’Anna C. ens va tocar vestir-nos de comunió, un altre cop. Jo vaig passar molt fred.

El dia 23 de març, era el dia d’anar a buscar la mona, jo hi vaig anar a casa de la meva tieta. Al meu germà li va donar una mona grossa i a mi una de petita i diners.

El dia 24 i 25 de març, vaig estar a casa tota el dia, estava una mica nerviosa perquè aviat tornaríem a l’escola.