dimecres, 2 d’abril del 2008

Les vacances de Setmana Santa

Aquestes vacances han sigut mol divertides, i molt curtes.

El primer dia de vacances em vaig aixecar content, vaig esmorzar i vaig anar amb el meu pare a la planta solar a fer una caseta per a les proteccions de les plaques solars. A la tarda també vaig fer el mateix.

L’endemà vaig passar el dia a casa de la meva padrina i vaig anar a la palma. El dia següent vaig anar a la central de Morralets. El pròxim dia vaig passar el dia a Mequinensa. El dia següent a la planta solar i al tros.

El dia següent a jugar amb els amics. L’endemà a casa de la meva padrina. El dia següent arreglant la moto del meu pare i a jugar. El pròxim dia vaig anar a Organyà a casa de la meva tieta i de la meva tia padrina. El dia següent vaig fer la mona vaig anar a esmorzar al riu, i a casa meva. I l’últim dia al matí vaig anar amb el meu pare i a la tarda vaig anar a jugar.

I ja s’han acabat les meves vacances de Setmana Santa, tan divertides però tan curtes.