dijous, 10 d’abril del 2008

La meva bicicleta

Aquest hivern de l’any 2008, pels reis mags, vaig demanar una bicicleta. La bicicleta que volia era gran de color roig i negre, té 3 plats i 7 pinyos. Jo els faig anar molt, per pujar pujades poso el més petit i així va més fi, però per fer curses amb els amics sempre em poso els pinyos més forts per anar més ràpid.

La bicicleta era una Conor rx 90. Quan va arribar el dia de reis no la trobàvem enlloc i ens vam posar a buscar-la. Al final la bicicleta era al garatge, junt amb la del meu pare, que també en tenia una de nova. Junt amb la bicicleta també hi havia una manxa, un compta quilòmetres que anava a la meva bicicleta, però no el vaig voler i el vaig posar a la bicicleta del meu pare.

El mateix dia que me la van regalar la vaig anar a provar pel poble i em vaig trobar a l’Andrei, i a ell també li havien regalat una bicicleta nova. Vaig fer una mica el “boget”, ja m’enteneu: derrapar, plantar roda i baixar les escales dels “columpios” que no són gaire altes.

Un dia vam veure un noi que ens va dir que amb les “banyes” es pot canviar de postura i s’hi va molt bé, o per pujar pujades t’hi agafes i t’hi pots anar impulsant i no et canses tant.

I dit i fet ens vam comprar unes banyes de color blau lluent d’alumini, però he de vigilar que no es posin fluixes i a no caure perquè sinó me les puc clavar.

També ens vam comprar un casc i uns guants que fan conjunt amb la bicicleta i, per exemple, el viatge a Castelló de Farfanya (explicat en un article anterior) va ser un èxit.

El primer dia que vaig sortir a voltar els amics em van dir que els agradava molt, i ara encara m’ho diuen. I quan els vaig deixar la bicicleta em van dir que anava molt bé. Tot plegat penso que la meva bicicleta va molt bé. Vosaltres també aneu amb bicicleta?