dimecres, 9 d’abril del 2008

L’assignatura que m’agrada més

L’assignatura que m’agrada més són les matemàtiques. A mi no sé perquè m’agrada tant mates, però es molt divertit. Lo que m’agrada més de mates sónn les divisions i les multiplicacions.
Fer mates és molt difícil però també molt divertit, el que no m’agrada tant son els problemes perquè són més difícils de fer i s’ha de pensar més.
Gran part de les mates són uns números infinits que no s’acaben mai. Les mates poden servir per a moltes coses, com per exemple: per calcular els diners, perquè no t’enganyi ningú, etc.
Les mates són divertides, però depèn de quin tema fem si fem problemes a jo no m’agrada tant, però si fem fraccions o fem divisions i multiplicacions i més coses per calcular a jo m’encanta.
Les mates no agraden a tothom. Al meu pare, com jo, també li agraden les mates, i suposo que ho he heretat d’ell. Cada vegada que el meu pare me pregunta les notes sempre pregunta primer de mates i després de les altres. Si li dic que he tret males notes de mates s’enfada molt i també s’enfada de les altres notes.