dimecres, 2 d’abril del 2008

Un dia al Sant Crist


Des de fa molts anys, el Sant Crist de Balaguer ha estat un lloc de d’oració. L’església és un lloc per bestiar i anar a missa. Al costat hi fan l’espectacle de la Passió, però aquest any la van anul·lar moltes vegades pel temps que feia. Al costat de l’església hi ha un restaurant que està molt bé.

Un dia, a casa, vam dir que aniríem al Sant Crist. Un diumenge vaig anar a un lloc on no hi havia anat mai i que es deia el Sant Crist de Balaguer. És molt bonic i tens una vista fantàstica de la ciutat de Balaguer, cpital de Noguera. Ara, per Setmana Santa, fan la passió al Sant Crist de Balaguer i està molt bé.
Quan vam arribar, vam estar una estona per fora i ho vam visitar al cap d’un quart d’hora. Vam anar a un restaurant on no hi havíem anat mai. Quan vam entrar al restaurant ho vam trobar fantàstic, però ens vam haver d’esperar una bona estona. Jo vaig demanar caragols, perquè m’encanten, els meus pares van demanar marisc (peix). Tot ho vam trobar molt bo, però els caragols eren molts picants, encara que me’ls vaig menjar tots.
Al marxar vam entrar a dintre de l’església, mai hi havia entrat, era grandiosa. Al cap d’una estona vam anar a veure tot el que hi havia a l’església, i era espectacular. Al marxar vam anar a Sant Llorenç de Montgai, al càmping vaig jugar amb una màquina recreativa i vaig guanyar un ninot. Així va ser el dia al Sant Crist.