dijous, 3 d’abril del 2008

El meu nou "look"

No sé si us hi heu fixat, sinó ja hos ho dic jo: he fet una canvi de “look” de cent vuitanta graus. M’heu vist? Us agrada?

Aquest “look” feia molt temps que me’l volia fer, però la meva mare es pensava una altra cosa més estrafolària i no me’l deixava fer.
Però va arribar el dia que m’havia de tallar el pèl i li vaig dir a ma mare: “Me’l faig i després veuràs que no és el que et sembla!”

I llavors l’altre dia em vaig fer un nou “look” a la perruqueria de la Nuri i les compres dels accessoris a la Jose. Ara us explicaré com es el meu “new look”:

Porto una mica de cresta, poqueta, però quan em faig el “punki” es veu més. Per darrere el pèl es una mica llarg, però no tant com per fer-me una cua.
A la vora de la cresta queda una mica de pèl, no massa.
Ara porto unes arracades (bé, ara no perquè hi tinc mal) perquè sinó m’assemblo massa a un nen. Les arracades són una clau i un candau de color blau.
La roba no l’he canviada, sempre porto xandalls i “kets”.
Què n’opineu del meu “look”? S’accepten opinions respectuoses o raonades.

Renoi, quin canvi, eh?