dimecres, 9 d’abril del 2008

El meu dàlmata


El dàlmata és un gos blanc amb taques negres, és un gos mol actiu i es fa anar molt com a gos dels bombers.

Nosaltres el tenim des de fa un any, ens el van regalar i era molt més petit, però ara a crescut.
El meu dàlmata és un gos una mica entremaliat, es menja les cortines, etc.
A part d’això es molt “carinyós”, sempre borda a la gent que passa per la vora i a la gent li agafa por.
La seva raça no fa el pipí groc i té algun problema de salut, de vegades, i llavors el portem al veterinari.
Quan el vacunen es posa a plorar i quan arriba a casa es posa a dormir. Quan surt al carrer, en comptes de portar-lo a passejar jo, em passeja ell a mi de la força que té, i sempre s’emporta tot el que porta llaunes, papers, etc.
El meu dàlmata també és mol intel·ligent, obre la porta i es menja el dinar del meu pare, i va a fer una becaineta a l’habitació de la meva germana d’on sempre s’endú una nina per rosegar-la. Desprès el meu pare s’enfada i el castiga tot el dia a fora, però no serveix per res, ja que sempre hi torna.

Malgrat tot, ens l’estimem molt.