dijous, 17 d’abril del 2008

Una assignatura que m’encanta


A mi sempre m’ha agradat molt l’assignatura de socials. Sobretot els mapes i els temes relacionats amb les persones. Per a mi són molt divertides, i a més a més aquest tema el trobo molt interessant. Potser algunes persones, prefereixen altres assignatures com matemàtiques o naturals, en canvi altres potser els agraden tant les socials com a mi.

Nosaltres, a socials, fins ara hem donat alguns dels següents temes: les comarques de Catalunya, els països del món, les comunitats autònomes
d’ Espanya, el sector primari i el secundari, (que l’estàvem donant fins fa poc) i la població de Catalunya.

També fem el projecte de l’aigua, (que en un altre text ja us n’he parlat). A mi també m’agrada el projecte de l’aigua perquè el trobo molt interessant i divertit.

Ara us parlaré una mica més del projecte de l’aigua.

El projecte de l’aigua, està penjat a la nostra classe, igual que els pòsters referents a l’aigua. També hem fet una fitxa on havíem d'escriure els litres que gastàvem en total. Així vaig poder veure que gastàvem molts litres al dia.

També hem fet molts altres temes igual d’interessants.

1 comentari:

Anna Cardeñes ha dit...

A mi també m’agrada molt aquesta assignatura. Axí quant siguis gran no et perdràs per Catalunya.