divendres, 27 de novembre del 2015

La castanyada

Com cada any fem la castanyada a l’escola però aquest any  ha sigut diferent per a la nostra classe, perquè com ja som de cicle superior ens ha tocat transportat abans que vinguessin els pares totes les cadires on s’asseurien, ens ha tocat transportar totes les cadires i servir begudes i gots a tothom. Dóna una mica de treball  però és igual perquè també ens ho hem passat molt bé. 


A l’hora de sortir a actuar el que havíem preparat m’havia posat una mica nerviosa, però ja em va passar ràpid i quan actuàvem la Ingrid, la meva cosina, no em parava de mirar. Quan vam acabar sortien els de 6è a fer una actuació que començava a poc a poc i després cada vegada més ràpid . I després d’això havíem  de sortir tothom a fer la conga,  era molt  divertit!   Després  cada curs menys 6è que s’estaven canviant per repartir les castanyes, havia de fer una rotllana  i tocar instruments i ballar, i això també va ser molt divertit.

I ja va ser l’hora de  repartir begudes i gots, jo vaig repartir gots, i quan vam acabar tots a repartir vam beure i menjar, jo vaig beure coca cola i com tothom vaig menjar castanyes i al final ens va tocar escombrar i deixar les cadires al seu lloc.