dijous, 26 de novembre del 2015

La Castanyada

Em vaig despertar i vaig veure al calendari que aquell dia era la castanyada. Vaig anar al col·legi i al matí vam  fer classe normal i vaig anar a dinar. Vaig dinar i després vaig jugar a l’ordenador i em vaig canviar de roba. Vaig marxar cap a l’escola nerviós però quan vaig arribar hi havia tots els meus amics.


 Vam entrar a classe i feia una olor a castanyes  enorme!!!! Després ens vam ficar la bandera de Grècia perquè  la dansa era de Grècia. Tot seguit vam començar a ficar cadires. A continuació vam començar a fer les  actuacions i va arribar el torn de 5è i vam fer la nostra actuació. La vam fer tal com era i ens va quedar perfecta. 

Van acabar totes les actuacions i els de 6è van començar a repartir castanyes i nosaltres el beure. Per acabar vam tornar les cadires i la festa va acabar.