dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances

Aquestes vacances d’estiu han sigut una mica avorrides i llargues.Aquest any a sigut el meu primer any de campaments  i m’ho he passat pipa juntament amb l’Alba. Hi havia un monitor que es deia Pol però li dèiem Polete.
 Era molt divertit i tenia un do especial fer-nos riure. L’Alba i jo ens vam voler quedar 8 dies i el monitors només es quedaven 7 dies doncs, quant va marxar em vaig emocionar i li vaig donar una abraçada ben forta. 

Després van passar uns dies i s’anava atansant la Festa Major, i doncs ja hi érem. Encara que no ballés massa, si que jugava molt aquelles nits de Festa Major. Quan va passar la Festa Major ja no hi vaig tornar més a les piscines, a demés feia mal temps.

Un altre dia vaig anar al riu d’Albesa a fer un pícnic, la Duna la meva gosseta, esta més feliç que ningú al riu.
I al setembre vam anar a la sardinada i vaig menjar algunes sardines, quan vam acabar, feien un espectacle que em va impressionar bastant, quant es va acabar em vaig quedar amb la boca oberta.

Llavors em moria de ganes per començar 5é curs, però encara em tenia que esperar una mica més. L’en demà vaig anar al cine amb l’Alba a veure la pel·li “Atrapa la bandera”, va ser molt xula i m’ho vaig passar molt bé.
llargues però m’ho he passat bé.