dijous, 26 de novembre del 2015

la castanyada 2015-2016

El 30 d´ octubre de 2015 va ser la castanyada a l´ escola . La meva número 11 per cert.
Aquell dia semblava l´ últim dia del 1r Trimestre però no era així  i justament a les 15:55
 ens tocava a nosaltres , vaig notar com si fos a “Oh happy day !” Per sort quan vam acabar estava més satisfet que quan algú actua davant  de 7.539.498 persones (La gent que hi ha Catalunya ) . Al principi em van  agradar totes les actuacions  però la de 1r no em va agradar massa, feien molts errors.



 L’ hora de les castanyes va ser molt divertida, vaig poder repartir begudes i m’ho vaig passar molt bé a l’hora de la conga . La Berta anava molt ràpid !!



Però al cap i a la fi ens ho vam passar bé a la rotllana fent un munt de coses. Però al final tot va acabar bé i jo m’ho vaig passar bomba!