dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances

                                                  
Hola! Avui us explicaré les meves vacances. Tot no us ho diré, sols les coses essencials.

El dia que ens van donar les notes estava molt nerviosa i els meus pares estaven amb una cara de ”ho has fet fatal” però sols era per ficar-me més nerviosa, però vaig treure molt bona nota i em van regalar uns quets.
Després vaig fer deures i vaig mirar la tele! A la nit vaig fer la maleta per anar dos setmanes a Cambrils a passar-ho bé amb la amb la família.


Vam passejar, anar a la platja amb les onades que eren altíssimes, em vaig fer un tatuatge de estrelles al peu molt xulo. Els altres dies anava a les piscines amb els amics i les amigues a passar una estoneta. La Festa Major m’encanta sempre. M’ho passo molt bé no parem de jugar i els espectacles sempre són xulos. Passades dos setmanes vam anar a un torneig d’hoquei que es dia LA BOLA i a Girona. El Bell-lloc van quedar primers, segons, tercer. Vam  anar de compres. Mentre veníem amb el cotxe de Girona a Albesa tenia ganes de començar el col·le. 

Aquesta és la meva redacció.