dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances

Aquestes vacances d’estiu m’ho he passat molt bé! .
El dia 28 de juny vaig anar a Aqualeon, que és un parc aquàtic de tobogans, alguns amb flotador, i alguns sense. 
El mes d’agost, per la Festa Major, el dia 16 vaig anar amb la Mar i la mare al correfocs per primera vegada i m’ho vaig passar molt bé! Però a la Mar no li va agradar gens ni mica.
 També vaig anar al ball i al sopar, també a tirar bitlles.
 Aquell diumenge vam anar a la bolera de Lleida a tirar “ bolos “, i  vaig guanyar jo!

 I el pare va quedar últim perquè nosaltres dos teníem baranetes i ell no. 
Es va acabar l’ agost i va començar el setembre. 
El mes de setembre vam anar del 6 al 11 a la platja amb la tia, i quan el pare i la mare ens van vindre a buscar em van comprar un gosset de peluix. 
I quan vam tornar a casa estàvem molt cansats, però ens en vam enrecordar de què... Havíem de preparar les motxilles per l’escola!
 I aquesta redacció ja s’ha acabat.