dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances 2015

Hola em dic Mar Sales Alegre ,faig 5è i avui us explicaré les meves  vacances.  Aquest estiu he fet un munt  de coses  però  només tinc temps de explicar-vos  tres coses: el dia que vaig  anar  a Aqualeon i, la Festa Major i la setmana que em vaig quedar a la platja amb la tia .

El dia 28 de Juny era el meu aniversari i vam anar a Aqualeon . Quan vaig entrar vaig veure un munt de tobogans .Vam llogar uns flotadors i vam pujar a quasi tots els tobogans i amb una piscina amb onades . Ens vam fer un fart de caminar , però ens ho vam passar molt bé.


Per la Festa Major  vam anar al sopar ,i jo i la Carla vam anar al ball , i vam ballar juntes uns balls , jugàvem tota l’ estona amb els amics i vaig menjar el meu primer entrepà sense oli i vam anar a les Cucanyes. M ho vaig passar molt bé .


Vam anar a la platja amb la nostra tia Ramona ,a Cambrils. Només ens vam poder banyar dos dies al mar i la piscina , perquè no feia gaire bon temps , també vam agafar un autobús i vam anar de compres. M ho he passat molt bé aquest estiu.