dimarts, 10 de novembre del 2015

Vacances d 'estiu

Les meves vacances em van agradar molt, vaig anar al càmping la Noguera que està a la vora del poble de  Sant Llorenc de Mongai i també a la vora de un pantà que hi ha una presa que proporciona tota l’electricitat del càmping .

Allí vaig fer molts amicsi vam jugar  amb walkytalkys de veritat.I en aquell càmping vay estar-hi 1 mes i mitg i desprès mém vaig  anar a una caseta que hi ha dalt d’una muntanya molt ,molt alta que per entrar et t’havien de donar una clau per obrir la porta . Fa un mes , vaig anar a Montserrat on vaig pujar a un telefèric per primera vegada a la meva vida ,i quan vam arribar a dalt de la muntanya havia una muntanya a la vora  que semblava 4 cares esculpides. Vaig fer un camí de pot ser 4 km de llarg quan vam baixar va comencar una plujada però vam arribar al cotxe .