dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vancanses

 Després  d’acabar  l’escola  tenia  moltes ganes de començar  l’Estiu .El primer que vaig  fer  és  anar de campaments  amb  la Laia .Vam  divertir-nos un munt amb els jocs que fèiem i també vam fer moltes amigues i l’any que ve hi tornaré .I després d’anar a campaments vaig anar amb els meus pares i la meva gosseta la Lua,  a Villanua  de vacances.
 

L’apartament  on estàvem era súper bonic i tenia una piscina i un jardí .Un dia vam anar amb un telecadires  jo i el pare i després  vam anar a uns llacs on ens vam trobar amb uns cavalls .Un altre dia vam anar a visitar una cova i era molt xula .

Abans de començar a l’escola vaig fer una excursió amb el meu pare ,uns amics meus i els seus pares ,vam anar amb una barca i vam fer tota la volta amb un llac ,i quant  vam acabar , vam anar a dinar una paella ben grossa ,idesprés vam anar a uns ´´columpios´ ´ d’aprop  .I per últim  , quant ja faltava poc per anar a l’escola em vaig mirar un munt de pelis que m’han agradat molt.