dijous, 12 de novembre del 2015

Les meves vacances


Aquest  estiu  m’ho  he  passat  molt  be,  perquè  he  pet  un  munt  de  coses  “xulisimes”,  diferents  i  molt  divertides.

Com  aquell  dia  que  vaig  anar  al  “Monestir  de  pedra”.  Em  vaig  haver  d’aixecar  a  les  06:00  del  mati  per  poder  marxar  a  les  07:00,  plens  de  son. Vam  anar  camí  de  Zaragoza  fins  a  Nuevalos.  A  Zaragoza  vam  parar  a  esmorzar,  vam  descansar  una  mica  i  vam  seguir  camí  de  Nuevalos.

Vam  arribar,  vam  aparcar  i  vam  anar  caminant  fins  al “Monestir  de  pedra”.  Al  començar  unes  persones  ens  van  rebre  amb  un  mussol  al  braç,  el  noi  es  va  allunyar  i  el  mussol  va  venir  volant  fins  al  meu  braç,  era  súper  gros  i  tenia  unes  ales  meravelloses. 

Seguint  la  ruta  vam  arribar  a  una  cascada  que  poc  a  poc  semblava  que  s’anava  fent  més  gran  i  ens  vam  fer  unes  fotografies  de  record, continuant  vam  pujar  unes  escales  que  portaven  a  un  riuet  molt  “xulo”,  vaig  tocar  l’aigua  i  estava  congelada !!!  més  enllà  vam  trobar  una  cova  que  passava  per  el  mig  d’una  muntanya  que  donava  a  una  cascada  on  et  mullaves.

 

Després  vam  anar  a  dinar  i  a  la  tarda  vam  donar  un  tomb  per  Zaragoza  i  vam  comprar  una  mica.  Al  cap  d’una  estona  vam  berenar  i  ja  vam  marxar  cap  a  casa,  a  casa  vam  arribar  a  les  10:00  de  la  nit.  Molt  cansats  però  molt  contents  d’haver  viscut  aquesta  experiència. 

 

Havia  dies  que  m’aixecava  al  mati,  esmorzava  feia  una  mica de  deures  i  jugava  amb  l’Esther.  Després   dinava  i a  la  tarda  anava  a  les  piscines.  Un  dia  a  les  piscines  vaig  trobar  a  la  Laia,  vam  jugar  i  em  va  ensenyar  a  fer  el  pi  sota  l’aigua  i  ara  ja  el    fer.  També  hi  havia  dies  que  ha  les  tardes  anava  a  ajudar  al  papa  al  camp,  allí  berenàbem  i  després  anàvem  a  collir  una  mica  de  fruita,  alguns  dies em portava amb el tractor a donar un tomb, a mi m’agradava molt.

Aquestes vacances m’ho he passat molt bé.