dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances


Aquestes vacances m’ho he passat molt bé he anat a llocs diferents. Però, també he anat als mateixos llocs què l’any Passat ( Marina d’or ,què fa tres anys seguits).

Just quan es va acabar tot el curs, del 22 al 25 de juny ,vaig anar a Marina d’or ( Castelló ) amb els meus pares, la meva padrina i la meva tieta. Després, durant tot el juliol, vaig anar tots els matins al casal d’estiu, allí vam fer excursions, tallers, jugar a la piscina, jugar amb els meus amics... Entre aquests dies vaig anar a Tarragona per acomiadar-me d’una tieta que marxava a l’Argentina.


A l’agost em van invitar a fer una obra de teatre, des d’aleshores vaig cada dilluns a assajar. I, com sempre, arriba la festa major d’Albesa ( del 14 al 17 d’agost ), aquelles nits vaig jugar amb els meus amics. El 21 i el 22 d’agost vaig anar a Port Aventura Aquàtic Park i a la platja de Cambrils. Al setembre vaig jugar tots els dies amb el Samir, als “columpios”. El 5 de setembre vaig anar a les piscines de Vallfogona de Balaguer a fer el sopar de fi de temporada.

Segur que us sembla que aquestes vacances són com les altres, però per mi han estat molt especials