dimarts, 10 de novembre del 2015

Un estiu la mar d'estrany

El dia 19 de juny de 2015 va acabar el col·le i tots estàvem molt contents i jo ara explicaré 2 coses que mhan passat aquest estiu .Primer vam anar la meva germana Paula la meva padrina Ines i jo a Roses amb les cosinetes, que ja estaven a Roses amb companya de la seva mare excla. 

Tots els dies anàvem a la plaja i ens o passàvem pipa. Segona cosa, a1 les piscines cada dia que i anava feia 30 minuts de futbol i algun dia després de fer 30 minuts d’entrenar venia el jordiF dient.: “Hi!” i jo pensant que he fet jo? perquè després dels 30 minuts el JordiF i 15 minuts més, com si fos una pròrroga .Però a mi em costa cansar-me de jugar a futbol anavàvem a la piscina ha fer-nos una remullada i després ens compràvem alguna llaminadura i jugàvem a cartes, sols perquè ens avorríem .I jo  ja he acabat d’explicar la redacció .Gràcies