dimarts, 10 de novembre del 2015

Les vacances d' estiu


A les vacances d’estiu ,jo el dijous 25 de juny vaig anar a buscar les notes d’escola .
El dilluns ,20 de juliol ,vaig marxar de campaments a la casa de Santa Mare de Déu de Bastanist d’ un rei  que es deia Artur V  Perseguidor de senglars. I el dimecres,  29 de juliol,  era el meu aniversari.
I el diumenge,  2 d’ agost, vam tornar  a casa. Als matins anava a  la granja  amb els porquets i ajudava a  donar menjar. A la tarda anava a porta el toro amb el papa.
El 14 d’ agost va començar la veda de la guatlla i cada tarda de dijous i diumenge anava a caçar.

Vaig anar a Hospitalet de l’ Infant amb un amic del meu germà, vam dinar i vam anar a la platja i al parc de skate.
Entre mig de l’ estiu vam anar a buscar un gosset, que es diu Bru, un espganuel bretón.
A finals d’ agost vaig començar a entrenar .
També vaig anar a l’ Observatori Àger, on vam mira per un telescopi i un amb càmera.
També vaig llegir 7 llibres i vaig fer un resum, hi ha estat un estiu molt  divertit.