dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances d'estiu

En aquest estiu he fet moltes coses divertides i molt curioses. Al començar l’estiu estava molt content perquè  m’esperaven 2 mesos de diversió i de descans de l’escola.

Va arribar el 29 de Juny, el millor dia de l’any, era el dia  en què feia els 10 anys, aquell dia m`ho vaig passar pipa, van venir els meus cosins, els meus tiets i la padrina i tots vam dinar. A la tarda ens vam banyar a la meva piscina i ens vam estar allà tota la tarda, i per acabar el dia vam anar a dormir.

Va seguir l’estiu i tot era normal: em despertava, esmorzava, feia els deures, dinava i jugava al ordinador i a la tarda anava a les piscines, tot era normal.




Fins que van començar les sorpreses, un cap de setmana vaig anar a fer rafting a la muntanya i m’ho vaig passar súper bé.

Un dia em vaig “enterar” de que anàvem a Londres i estava molt nerviós ,fins que hi vam anar però va passar tot molt ràpid , vam anar a: el London Eye , al Big Ben ,  al palau de la reina...

Per acabar l’estiu vaig anar a Tamarit a un parc de tirolines que es diu Jungle Treak i va ser molt divertit. I ja esta aquest es el meu estiu.