dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacances d´estiu

Les meves   vacances d´estiu van  començar la tarda del 21 de juny .El primer que vaig fer va ser jugar a la Tablet ,després vaig mirar la tele , van ser les 11 de la nit que vaig anar a dormir .

Gairebé tots els dies he anat amb la bicicleta a donar la volta al poble.
Al dia següent vaig anar a missa . Els dies 13 i 15 de juliol vaig anar a les piscines.


També vaig fer els deures. A partir del 3 d´ agost vaig anar al casal i m´ho vaig passar molt bé !
L´ últim dia vaig anar a un berenar i després vaig anar a passar 4 dies a Bellpuig per la festa major m´ho vaig passar pipa , i també un dia vaig anar a les piscines amb el  Raül, m´ho vaig passar molt bé allí amb  Raül . 

A Bellpuig vaig dur la Tablet , allí vaig descarregar el joc dels Minions  , era molt divertit sóc al nivell 30 (La casa d´en Eduard ) i a les taronges , hi ha un munt de potenciadors , els tinc tots ! Només tinc 7/18 taronges que calen per desbloquejar el pròxim capítol que es la Zona residencial  i el raïm lila
.
Aquest és el meu estiu .