dijous, 26 de novembre del 2015

Poetes de ronda

El dia 7 de novembre a les 7 de la nit als jubilats es feia un recitada de poemes anomenada Poetes de ronda. Pel que em van dir això es feia cada any i cada vegada canviaven de nens.
Va arribar la nit i vam marxar cap els jubilats, vaig arribar i hi havia tots els meus amics. Va començar i una gent gran van llegir uns poemes grans i llargs però bonics,

va arribar el moment de sortir nosaltres i jo vaig sortir el primer. Em vaig plantar davant del micròfon i vaig veure tota la gent que em mirava i vaig iniciar el poema anomenat “Les fulles seques”.
 Van acabar tots i ja estàvem avorrits d’escoltar però va arribar el final.

 Després vam baixar al menjador per què si hi participaves podies sopar gratis. Mentre es feia la llonganissa vam jugar a futbol amb l’Adrià de 6è. Els pares ens van dir que entressin a sopar i la llonganissa era molt bona i també hi havia pa torrat!


Vam acabar de sopar a les 11 de la nit i nosaltres encara teníem ganes de jugar a futbol, fins que els pares ens van dir que marxéssim cap a casa perquè ja era tard.