dimarts, 10 de novembre del 2015

Les meves vacanses d'estiu


aquest any les meves vacances d’estiu han estat genials .He anat a molts llocs. El dia 20 de juny vam marxar de vacances el cap de setmana a Amposta a  veure el delta de l’Ebre i els camps d’arròs i vam anar els meus tiets ,els meus pare ,la meva germana i el meu cosí.
 El dia 23de juny a la nit vam anar a la revetlla de Sant Juan, però va  ploure ,però per sort i havia una porta que donaven al pati del menjador i allí vam poder tirar alguns petards. Quan va parar de ploure vam sortir a fora a tirar altres . Quan vam acabar ens en sobrava algun i els vam acabar ens en sobrava algun i els vam anar a tirar a la vora de les piscines. El dia 17 de Juliol vam anar de campaments amb l’Albada: jo, el Jan i el Toni. 15 dies a Bastanist , cada dia fèiem coses diferents: el primer dia vam caminar 7km per anar a la casa de colònies i era tot pujada, el primer dijous vam anar a pujar el Cadí, sol el Cadí ja feia 2km d’alçada però per arribar al Cadí havíem de fer 10km, o sigui que entre tot el viatge vam fer 24km.
 
Diumenge vam anar direcció a Estana per anar d’acampada, quan vam arribar a Estana vam esmorzar , vam carregar les motxilles i vam anar direcció a Prats de Cadí, quan vam arribar a Prats de Cadí vam parar a dinar i a descansar una estona, després vam fer algunes activitats i vam tirar cap a baix, quan ja érem baix vam muntar les tendes de campanya , vam rentar els plats i vam sopar, ala nit vam algunes activitats de nit i cap a dormir. L’endemà vam llevar-nos,  vam esmorzar, ho vam recollir tot i vam marxar cap a la casa de colònies.
 I l’últim dia vam marxar cap a casa amb els pares. El dia 15 d’Agost a la nit va ser el primer dia de festa major, ens vam quedar a sopar a la plaça dels Sarrains i vam menjar uns entrepans de llonganissa. L’endemà a la nit van fer els correfocs, va ser molt guai!!I cada dia fent activitats de festa major. Al cap d’uns dies al laberint de panís amb el Toni i d’altres nens i nenes, al cap d’una estona vam poder sortir, vam sopar i vam marxar cap a casa. Els dies van anar passant fins que fa dos dies vam començar a l’escola.