dijous, 21 de març del 2013

Volem una escola nova!

Jo em vull queixar perquè l’escola d’Albesa té mes de 50 anys i l’ajuntament no en fa una de nova, simplement construeix coses que el  poble d’Albesa no necessita, com per exemple el tanatori.


Fa un any es va obrir una esquerda al sostre de P3 i al terra de 5é i a l’aula de 3r hi ha un forat molt gran que està tapat amb un ferro; aquest ferro molesta perquè els nens poden ensopegar. Algunes classes estan en un pis de dalt  i als de baix els molesta si fem soroll.


Ja sé que entre les retallades, la pujada de l’iva etc. no ens podem permetre l’escola però jo demano que tots fem un esforç per pagar una escola nova i si no tenim suficients diners per pagar una escola nova podríem fer una subhasta o una tómbola per poder pagar-la.

Jo crec que si entre tots féssim  un esforç podríem pagar-la, però ningú no  mou un dit per ajudar-nos i per això no podem pagar-la, jo simplement demano que fem un petit esforç per fer que tots els nens que encara no van a l’escola puguin gaudir d’una escola nova i no d’una escola en ruïnes.