dijous, 21 de març del 2013

El meu cap de setmana


Desprès de 5 dies de col·legi va vindre el meu cap de setmana preferit.

El dissabte al matí em vaig despertar, em vaig vestir i vaig acabar els deures del divendres. Quan va arribar la meva mare vam manar a Lleida perquè havíem de comprar alguna roba, jo em vaig comprar uns pantalons i la meva mare un vestit. Quan vam arribar a casa vam dinar macarrons i després vaig mirar una mica la televisió. A la tarda vam anar a casa d’uns amics a sopar i ens vam quedar fins  les 23:10 i després vam anar a casa i vam anar a dormir.

El diumenge em vaig despertar i vaig esmorzar, mentre mirava la televisió jugava a la tableta. Al migdia vam anar a dinar a casa d’uns amics i després vam anar a voltar pel poble. Vam anar a Alguaire i vam pujar fins a la creu i desprès vam baixar per les escales, i desprès vam anar al camp de futbol. Allí hi havia dos amigues de la meva mare i una meva. Després va arribar un bebé i la seva padrina. Vam jugar una mica a futbol. 
Quan vam marxar a casa una amiga de la meva mare, la va trucar a la meva i va dir que de tant baixar escales va xutar la pilota i se li va trencar el múscul, la mare li va dir si li feia molt mal i va dir que sí.

Tampoc es que fos el millor cap de setmana però m’havia agradat.