dijous, 21 de març del 2013

Excursió a l'Aqüeducte de Tarragona

El passat dimecres 13 de març, els nens de cicle mitjà, i cicle superior, vam anar a Tarragona  a visitar l’aqüeducte i a visitar un museu.

Vam sortir d’Albesa que devien ser les 8:05 i per allà a les 9:30 vam arribar. Quan vam arribar, dos monitores, la Lourdes i l’Aurora,  ens van portar a un lloc, on allí vam esmorzar.

Quan vam arribar al lloc on havíem d’esmorzar la Lourdes i l’Aurora ens van dir que a les 10:00 ens vindrien a buscar per anar a veure l’Aqüeducte.

A les 10:00 van venir les monitores, amb un carro d’anar a comprar, on a dins hi havia material.
Quan tots vam acabar d’esmorzar, vam fer dos grups, els de cicle mitjà, se’n van anar amb la Lourdes i els de cicle superior amb l’Aurora. Quan vam arribar a l’Aqüeducte, l’Aurora ens va fer algunes preguntes sobre l’Aqüeducte, i després ens va preguntar si sabíem perquè no passava aigua per l’Aqüeducte, i després ens va explicar una història sobre l’Aqüeducte, on l’Eloi era un ingenier, la Chanez una diablessa i el Sergi, un “burrito”.

Quan l’Aurora ens va acabar d’explicar la història, ens va donar un dossier, i a mesura que fèiem alguna activitat, fèiem la pàgina que tocava del dossier. Quan vam acabar les activitats que ens tocava, vam pujar a l’Aqüeducte. Va ser molt divertit!!

Quan era l’hora d’anar a dinar, vam anar al lloc d’esmorzar, que allí ens esperava l’autocar per anar al Camp d’Aprenentatge a dinar. Quan vam acabar, a davant del lloc on vam dinar, hi havia com una plaça molt gran, i allí els alumnes de 6è, que fan un circ, ens van fer, fer unes activitats, i quan vam acabar les activitats, l’autocar ens esperava davant de la plaça per anar a un museu.

Quan vam arribar al museu,  ens vam dividir en cinc grups, el grup S, M , E, I, Q. La Laura, el Blai, el Genis i jo, érem el grup S. Aquests grups, eren per fer un joc, i l’objectiu d’aquest joc, era trobar un personatge anònim. Quan vam acabar l’activitat, una persona de cada grup, es va disfressar, i representava que era el personatge anònim, i jo, vaig ser la que es va disfressar del grup S.

A les 4:30 vam marxar de Tarragona, i a les 6:30 vam arribar a Albesa.
En fi, que em va agradar molt, i m'ho vaig passar súper bé!!