dijous, 21 de març del 2013

Excursió a Tarraco

El passat dijous ens va haver d'aixecar molt aviat per a marxar a Tarragona.
A autobús, jo m’asseia  amb la Laura; jo em vaig asseure al costat de la finestra.
 
Quan vam arribar, ja eren dos quars de deu, quant l’autobús va parar, estaven al nostre davant dues noies que eren les nostres monitores, que es deien Aurora i Lurdes;  la Lurdes va ser la monitora dels de cicle mitjà i l'Aurora la nostra.
 
Vam acabar d’esmorzar i vam anar a l'aqüeducte, allí vam fer un sèrie de coses molt divertides, ens va ensenyar un plafó per entendre-ho millor, ens vam fer un teatre on hi vam actuar l'Eloi, la Chanez i el Sergi, ens van fer fer les activitats del quadernet, i... el millor de tot va ser passar pel damunt de l’aqüeducte, encara que allí hi fes molt fred, igual que a baix.


 
Vam marxar a dinar a un menjador escolar que estava a la vora d'un institut. En acabar de dinar els de sisè ens vam fer una actuació molt divertida.
 
A la tarda ens vam portar a un museu molt divertit on hi vam fer de detectius.
Ens ho vam passar pipa!!!
 
Vam fer un munt de coses sempre divertides, encara que fes una mica de mal temps.
El que em va agradar mes va ser l’aqüeducte, i el més sorprenent va ser els mosaics del museu.