dijous, 21 de març del 2013

Excursió a Tarragona

Al matí la meva mare em va despertar quan eren les 07:05 i jo no em podia despertar. Quan em vaig despertar no podia obrir els ulls del tot, Així que sols els obria una miqueta. Quan baixava per les escales vigilava molt perquè no em volia fer mal, vaig arribar a baixi ho vaig preparar tot i després em vaig prendre el medicament per no marejar-me a l’autobús.

La meva mare em va acompanyar fins al col·legi on hi eren en Blai, l’Alex i la senyoreta, que estava que vinguéssim tots els de la classe de 5è. Vam pujar a l’autobús, però abans de pujar vam deixar les motxilles, tots teníem parella a l’autobús menys l’Alex que anava sol, jo anava amb el Blai i ens o passàvem pipa.

Quan vam arribar ens esperaven unes monitores guapes. Un dels meus amics (en Tomàs) va dir que eren guapíssimes, jo ja pensava que se’n havia enamorat d’alguna. Les monitores es diuen Lourdes i Aurora. Quan vam baixar quasi em descuido la motxilla sort den Blai que em va avisar, després vam anar a esmorzar, jo tenia un entrepà de llonganissa i era molt bo, a continuació vam jugar i jo feia molt el pallasso, després vam anar a l’aqüeducte, allà ens van explicar moltes coses i els nens feien d’actors, l’Eloi feia de constructor, la Chanez de diablessa i el Sergi de “burro”, nosaltres teníem l’Aurora i els de cicle mitjà tenien la Lourdes.



També vam passar per l’aqüeducte, quan vam arribar a l’altra part de l’aqüeducte vam baixar on eren els nens de cicle mitjà, que estaven fen els exercicis, ens vam esperar per a que acabessin i després vam anar a l’autobús. Les monitores ens van portar fins a un menjador per a que dinéssim, quan vam acabar de dinar vam anar a una plaça que allà vam jugar, els nens de 6è van fer una mena de circ però jo, el Tomàs, el Blai i el Manuel no hi vam anar perquè estàvem en contra dels de 6è perquè els hi havia passat la pilota al Eloi i allò era injust així que nosaltres vam agafar una pinya i vam jugar al cementiri. Vam anar a l’autobús i vam anar al museu. Abans d’entrar al museu ens vam presentar un dels monitors era un noi i les altres dos eren noies, un es deia David, l’altre Mercè i l’altra Mònica vam entrar al museu i ens vam tornar a separar cicle mitjà i cicle superior pràcticament jo estic al cicle superior.

Els de cicle superior ens vam separar en grups que cada grup tenia un personatge, els grups eren: el grup I, el grup Q, el grup M, el grup S i el grup E; jo estava en el grup M, després vam començar a fer activitats divertides i un nen de cada grup es va disfressar del personatge que teníem que descobrir. Vam sortit del museu vam anar a l’autobús i vam anar a Albesa.