dijous, 21 de març del 2013

La meva família

Em dic Tresa Bo i tinc, com molts nens, una família i ara us la presentaré:
La meva mare és diu Irene, treballa d’infermera a Agramunt, va cada dia a treballar al matí menys dilluns que hi va de tarda. La meva mare es morena, més o menys alta i molt simpàtica, encara que algunes vegades s’enfada.

El meu pare és diu Jordi, treballa de camioner per Barcelona i Lleida. És moreno, és bastant alt i li agrada molt jugar amb els seus fills.

El meu germà es diu Sergi  té 14 anys i va a tercer d’ESO. És moreno, és alt i una mica empipador, però al cap i a la fi és el meu germà.

Ara ús presentaré la meva família de part del pare:
El meu tiet és diu Ismael, és paleta, té un fill que és diu Martí, és el germà del meu pare, és alt, moreno i té els ulls verd com jo. El meu cosí és diu Martí, té 4 anys i viu a Torrefarrera, en Martí s’assembla molt al meu germà, és alt, moreno i té els ulls marrons. La meva tieta es diu MºJose, treballa amb la fruita i és la mare del Martí, és molt alta, morena i sempre em fa riure.

La meva padrina és diu Enriqueta, és rossa com jo, molt alta i li agrada molt cuinar. El meu padrí es diu Josep, te el cabell blanc, porta ulleres.

I ara la família de part de la meva mare:
La meva tieta Marta és la germana de la meva mare, és perruquera, té els cabells de color beig i és alta. El meu tiet es diu Josep, és paleta, moreno i sempre conta acudits. La meva cosina es diu Ester, també té deu anys i va a la meva classe, és bastant baixeta com jo i és morena.El meu cosí es diu Dídac, té 8 anys i va a tercer, és ros com jo i una mica entremaliat.

La meva padrina és diu Antonieta, té els cabells curt i blancs, i sempre anem a dinar a casa seva. El meu padrí es diu Antonio, té els cabells curts i morenos, té els ulls marrons com quasi tota la meva família.
Jo em dic Tresa, tinc 10 anys i vaig a l’escola Àlber d’Albesa. Sóc rossa com la meva padrina, tinc els ulls com el meu tiet, sóc bastant baixeta i em considero bastant simpàtica.

I aquesta es la meva família a qui estimo molt i m’estimen molt.