dijous, 21 de març del 2013

Excursió a Tarragona

El dia 13-03-13 vam anar a Tarragona o com es deia abans Tàrraco i vam anar amb l’escola vam tardar aprox 1h:30m. A l’arribar a Tarragona ens van deixar amb una monitora a un pàrquing on hi havia una monitora .

La vam haver de seguir i ens va dur a un lloc on hi havia arbres , allí vam esmorzar i jugar una mica, desprès la monitora ens va dur a l’aqüeducte, i ens ho vam passar molt bé, jugàvem en torns els de  3r-4t i 5è-6è.Els de 3-4 van pujar a l’aqüeducte primer mentre nosaltres fèiem fitxes en grups de 3 i 4, després d’acabar les fitxes vam pujar a l’aqüeducte mentre els de 3-4 feien fitxes .

Al creuar l’aqüeducte  vam baixar per una baixada i a mi em van fer bronca per anar massa ràpid, al baixar eren aprox les 11, llavors ens van dur en a un restaurant que si portaves el teu menjar podíem menjar gratis, després de menjar (gratis) vam jugar una mica en una plaça que hi havia al davant del restaurant, al final vam anar a un museu on vam fer unes activitats i jo vaig fer una foto de uns cinc nens i nenes que estaven vestits de l’època de romana, després vam pujar al autobús camí a Albesa i pel camí ens van posar una pel·lícula.