dijous, 21 de març del 2013

Excursió a Tarragona!

El dia 13 de març vam anar d’excursió a Tarragona, vam marxar d’Albesa a les vuit i vam arribar mes o menys allà a les deu. El primer que vam fer quan vam arribar és esmorzar i desprès va manar a l’aqüeducte. Allà vam fer unes activitats molt divertides i quan les vam acabar vam passar per damunt de l’aqüeducte.

Com que hi vam anar tercer, quart, cinquè i sisè ens vam partir per grups: cicle mitjà i cicle superior. Quan vam acabar aquesta activitat vam anar a dinar, vam anar a dinar a un menjador on hi van tots els estudiants.

Quan vam acabar de dinar, els nens de sisè, com que tenen un circ que es fan dir “circ sabata deslligada”, ens van fer una mica de circ i activitats, alguns nens del circ s’amagaven i nosaltres els havíem de buscar, aquest joc el vam fer dos vegades però quan vam acabar de jugar ja ens va venir a buscar l’autobús, per anar al museu.

Al museu també ens vam partir per grups, els mateixos que a l’aqüeducte. A dins del grup de cicle superior vam fer més grups: El grup de la M, el de la Q, el de la I, el de la E i el de la S.    Cada grup portava una maleta amb la seva lletra, jo era la e amb: la Mònica, l’Anna, l’Alex i el Quim, també ens van donar uns quadernets amb la lletra. L’activitat consistia en què havíem de descobrir el nostre personatge, i a dins de la maleta hi havia pistes. Al final un de cada grup s’havia de disfressar i aquell era el personatge que portàvem buscant tota la tarda. Quan vam acabar ja ens esperava l’autobús per tornar cap Albesa.

Va ser un dia divertidíssim. De camí cap Albesa l’Alex ens va deixar jugar una estona al seu mòbil. Va ser una gran experiència.