dijous, 21 de març del 2013

El 9 i 10 de març

Aquest cap de setmana, el 9 i el 10 de març, m’ho vaig passar molt bé, però avui em centraré més  en el Dissabte.

El dissabte al matí em vaig despertar aviat ja que havia de marxar al Club d’Escacs Balaguer.

Quan vaig arribar a casa vaig dinar i més tard me’n vaig anar a voltar amb el Tomàs i el Marian.

Però va resultar que vam anar a berenar a casa l’Eloi, on també hi havia la Laia. Per berenar vam prendre xocolata desfeta amb galetes i pa torrat.

A continuació vam anar a jugar al jardí, on vam jugar a futbol,  a “l’escondite i amb la Tuca, la gossa de l’Eloi (cosa que em va recordar a la meva antiga mascota, una Pastor Alemany que es deia igual).Més tard vam agafar els tractors i els karts (de pedals) de l’Eloi i vam anar a fer una volta.
 Després vam jugar a pàdel. Quan es va fer fosc jo i el Marian jugàvem a l’XBOX mentre la Laia,  el Tomàs i l’Eloi jugaven al Monopoly.
A les vuit vam marxar de casa l’Eloi, excepte la Laia que es va quedar a veure el futbol.

L’endemà al matí vaig dormir fins a les 10. Vaig esmorzar un ou ferrat i després vam anar a baix a jugar al jardí i amb el Drac, el meu gos ( per a més informació i anar al text “Les meves mascotes” clicar aquí:).

Per dinar vam menjar lluç fresc i  a les quatre i mitja vaig anar a sortir amb el Tomàs , el Marian i el Manuel.
Quan vaig arribar ens van vindre a visitar l’Adan, el Toni i la seva família.

Durant aquest cap de setmana m’ho vaig passar molt bé.