dijous, 21 de març del 2013

Un cap de setmana fantàstic

El dissabte al matí em vaig aixecar i vaig esmorzar. Després d'esmorzar vaig acabar els deures i després em vaig dutxar. Quan em vaig acabar de dutxar, el pare, va venir a casa de la padrina a portar-me la roba. Em vaig vestir, i quan vaig acabar vam marxar a casa a buscar al meu germà per anar al futbol. Abans de marxar cap al futbol, el pare va passar per la perruqueria  a buscar al Dídac i a l'Ester, perquè venien amb nosaltres al futbol, ja que el seu pare no els podia portar.

Quan vam arribar estaven jugant els grans i a les 12:00-12:15 van començar a jugar. Ho van fer molt bé, i quan van acabar van quedar 9-0 a favor de la Noguera.
Quan es va acabar el futbol, vam anar cap a casa a dinar. A les 5 l'Eloi ens va convidar a un berenar perquè va fer els anys. 

Quan es va acabar el berenar, jo em vaig quedar a veure el futbol i a sopar a casa de l'Eloi. 
Quan vam acabar de sopar, ens vam posar a mirar la tele i després em vam portar cap a casa. Quan vaig arribar a casa hi havia el Mingo, que s'havia quedat a sopar. Al cap d'una estona, va trucar la padrina Maria per si em volia quedar a dormir, i li vaig dir que sí, i  vaig anar cap a casa de la padrina, vaig mirar la tele i, quan vaig tenir son, vaig anar a dormir.

El diumenge al matí em vaig aixecar i vaig esmorzar.Quan vaig acabar d'esmorzar, va pujar la tieta Magda per anar a la caminada del dia de la ''Dona Treballadora''.

Quan va arribar la tieta, em vaig vestir ràpid i vam marxar.Quan vam arribar, no hi havia gaire gent, però despès en va començar a venir molta. A les 10:00-10:15 vam començar a caminar. Potser vam estar  01:15 caminant.  A l’acabar de caminar, a la saleta donaven coca amb xocolata, suc de pinya i préssec, i cafè. 
 Quan van acabar i ja ho estaven recollint tot,  nosaltres, l’Aida, l’Anna, la Claudia i jo vam anar al vàter, i quan vam acabar, vam baixar cap baix a la saleta, i no hi havia ningú, ens havien deixat tancades. Ens vam estar 15min. tancades fins que una dona, que era la que tenia les claus de la saleta, ens va obrir.

Quan ens van obrir de la saleta, eren les 12:15 i després  va venir el pare a buscar-me per anar a fer la calçotada a la granja del Mingo, i vam marxar. Vam arribar a la granja del Mingo i vaig trucar a l’Anna, la Clàudia i l’Aida per si volien quedar, i van dir que sí. A les 16:00 vam quedar al parc, i a les 19:00 tothom va tornar a casa seva. A mi em van venir a buscar, perquè la granja del Mingo era molt lluny, llavor jo i el pare vam anar cap a la penya i la mare i el Joel, el meu germà, van anar a casa perquè s’havien de dutxar, i després van venir a la penya. A les 20:00 vaig anar a casa de la padrina, perquè em quedava a dormir.  A les 21:00 van arribar el padrí i la padrina del ball. La padrina em va arreglar el sopar, una pizza i a les 22:00 a dormir.

Em va agradar molt!! “Ojalà” tots els cap de setmana fossin com aquest!!