dijous, 21 de març del 2013

Cap de setmana

Aquest dissabte vaig anar a veure al meu germà, que feia un partit de futbol a Vilanova la Barca; hi vam anar amb  el tiet Álvaro, vam guanyar 9-0 contra el Terraferma. A la tarda vam quedar amb la Laura i la Tresa.

 Quan ens vam avorrir vam anar a casa de la Laura  a jugar a ping-pong. Ens ho vam passar pipa, la seva mare ens va portar magdalenes i patates d’ Alguaire que estaven molt bones. A la nit ens hi vam quedar a dormir, però abans vam anar al cine a mirar una pel·lícula, a la nit per sopar ens van fer una pizza de pernil i formatge que ens la van deixar menjar al sofà amb la televisió engegada. A la nit vam mirar una pel·lícula de por, amb les crispetes, les llaminadures i les patates, ens vam atipar!!! L’endemà al mati quan ens van despertar, en acabar d’esmorzar ens van portar a cadascuna a casa seva.

Quan vaig arribar a casa meva la mama em va dir que em canviés per anar a la caminada que feien a les deu. A la caminada érem bastants nens: de cinquè érem la Laia, la Tresa, el Tomàs i jo,  de sisè hi havia els bessons, hi havia nenes de P-4  P-5 i també de 1er. Nens de primer i de segon d’ESO també n’hi havia.
A la tarda vaig tornar a quedar amb la Laura i desprès va venir la Tresa.
Aquest cap de setmana l’he passat tot amb les amigues!!!