divendres, 18 de gener del 2013

Vacances de nadal

El primer dia de vacances vaig estar molt contenta i vaig dormir molta estona, a la nit em van deixar fins molt tard i vaig veure moltes pel·lícules. L’endemà vaig anar a trucar a la meva amiga Carla i vam mirar la televisió i vam jugar al “Monopoly”, jo estava molt cansada i vaig anar a dormir però a baix al menjador hi havia la  meva germana amb la televisió engegada i no vaig poder dormir, així que vaig anar a baix i vaig mirar la tele i em vaig quedar dormida.

Van passar els dies i va arribar el dia del Pare Noel. El dia del Pare Noel vaig baixar les escales molt ràpid per veure que m’havia portat, i em va portar uns mitjons per estar molt calenta per casa, vaig anar a trucar a la Carla per ensenyar-li el que m’havia portat i el que li havia portat, a ella li van portar la Wii amb tres jocs, dos jocs de taula i una gosseta de raça bòxer i era molt petita. 

A la nit jo vaig jugar a la Wii amb la Carla, quan ja no podíem més ens vam seure al sofà i vam mirar la tele, jo em vaig quedar dormida al sofà de tan cansada que estava, i em vaig quedar a dormir a casa la Carla. Al despertar-me vaig veure que estava al llit de la Carla i ella també es va despertar, així que vam baixar però no vam esmorzar perquè havíem anar a l’hort  d’una amiga de la Carla i vam esmorzar allí. A l’acabar d‘esmorzar vam jugar amb la Noa, una amiga de la Carla jo i la Carla.

 El dia dels reis estava molt impacient, però m’avorria molt perquè el nostre carrer és   l’últim de tots i no venien fins molt tard. Quan van arribar al meu germà li van portar un Spiderman i a jo i la Sandra una tortuga d’aigua. La mare va fer dos tortells de reis: un per nosaltres i un altre per la mare de la Carla, quan la mare li va portar el tortell jo la vaig acompanyar i la mare i la seva van començar a xerrar, així que jo i la Carla vam començar a jugar a la Wii, la seva mare em va convidar a sopar i a dormir, i jo li vaig dir que li havia de dir a la meva mare, però es veia que ja ho tenien tot preparat així que sols tenia que anar a buscar el pijama.

Aquestes vacances han sigut genials!