dijous, 17 de gener del 2013

Les vacances de nadal

El diumenge va vindre la Monica a casa meva i vam jugar. Em anat al parc i em fet moltes coses. Després vaig anar a casa seva i jugàvem a professores.

El dilluns vaig anar al casal i vaig fer mols deures, i al cap de mitja hora vam fer  manualitats. Quan vaig sortir vaig anar a Lleida amb la meva padrina i la meva germana; perquè la vam  acompanyar  a la perruqueria. Jo i la meva germana jugàvem a  la “nintendo3DS” mentre la meva padrina s’arreglava els cabells. Quan va arribar la nit, vam cagar el tio; amb el meu cosí i els meus tiets (amb la família). Ens va cagar mitjons, roba interior, pijames, colors i accessoris (funda, llapis, capses on puc guardar els jocs...)   per la ninrendo3DS. 

Dimarts vaig anar amb bici amb el meu cosí i el  meu tiet , perquè em vaig quedar a dormir a casa del meu cosí. Vam anar a dinar tots junts a casa meva i desprès vam anar a buscar el regal del “Pare Noel “ a casa de la meva cosina que em va portar una colònia u una caixa enorme de colors.

Dimecres vaig anar al casal i vam començar a fer postals de nadal ... Vam anar a  dinar i vam anar a veure una pel·lícula que feien al cinema de la saleta, era la de “ Brave”. Era d’una nena que lluitava, i la seva mare es va convertir en ós  i el seu pare volia matar a la mare... Vam anar cap a casa de la meva cosina i després vam tornar cap a casa i vaig anar a dormir.

El dijous a la tarda vaig a portar la carta als Reis Mags d'Orient, que a la carta suposo que em portaran diccionaris, un cotxe de radio control de los "petshop" i al me poble de Corbins o ho se suposo que jocs per la nintendo3DS.

 El divendres: d’aquí poc s’acabarà el Nadal i m'ho he passat molt be!

El dissabte vaig anar al aniversari duna nena que es diu Blau, ens vam quedar a dormir a casa seva; vam mirar la pel·lícula de "Amanecer parte 2" amb la Blau. I després vam anar a dormir.

 El diumenge vam fer un dinar familiar amb els de Corbins, i m'ho vaig passar molt però que molt be!

 El dilluns va ser any nou i ho vaig celebrar amb els padrins de Albesa i la meva germana.

El dimarts vaig anar a Corbins i vam venir molts mes invitats que l'altre dia.

El dimecres a la tarda vam anar a Corbins a desmuntar mobles perquè els pugéssim muntar al meu pis. Després a les cinc i mitja vaig anar a casa d'una amiga.

El dijous al casal vam jugar a molts jocs i a la tarda vaig tornar a casa d'una amiga, perquè la meva mare tenia feina. Nomes falta un dia pels Reis  

El divendres vaig anar a Corbins a buscar el regal dels Reis i em van portar jocs per la nintendo3DS.... i Albesa el cotxe de radio control; com em suposava.

 El dissabte no vaig fer gran cosa solament vaig anar a comprar.

El diumenge vaig anar al pessebre vivent, de Linyola que eren persones que feien d' estàtues convertint un poble amb pessebre.

Quina pena ja s’han acabat les vacances.... Fins una altra!