divendres, 11 de gener del 2013

Les meves vacances de nadal

Hi havia una nena que es deia Blau, li agradava molt el nadal i el nadal 2012 va fer moltes coses; ara us n’explicarà unes quantes perquè són moltes!!!

El dissabte 22 de desembre vaig anar a Lleida a comprar regals de nadal amb la meva padrina, la meva mare i el meu germà.

En primer lloc va manar al Zara, després al Pull & Bear i al cap d’una estona v manar al Tezenis.
Quan vam acabar vam portar a la meva padrina a Castelldans, allà on viu ella, i després va manar cap Albesa.

Diumenge al matí em vaig quedar a casa i vaig ajudar a la mare a enllestir la casa. Després de dinar vaig mirar Plats Bruts i a les 6:00 vaig anar a casa de la Montse amb l’Ester, una amiga de la meva mare.
Dilluns al matí vaig anar a la perruqueria amb el Dídac i l’Ester, els meus cosins. També hi havia la Tània, la filla d’una amiga de ma mare.

Em vaig quedar a dinar a casa de la meva padrina i a les dos o quarts de tres vaig marxar cap a casa. Quan vaig arribar a casa el meu pare també va arribar d’un dinar amb els seus amics.

A la cuina ens va donar un regal a la mare, un regal al meu germà i un regal a mi, a la meva mare un conjunt d’unes arracades, un anell i un collar, al meu germà un joc: el Black ops2, i a mi la wi!!!. Després la vam muntar i després hi vam jugar una estona.

A les quatre vam anar a casa de l’Ester i el Dídac, jo vaig anar a casa seva i el Dídac a casa meva.
El dimarts vaig anar a casa de la meva padrina a celebrar el nadal amb els meus pares, els meus cosins i els meus tiets i el germà de la meva padrina.

A la tarda vam anar a visitar amb un cosinet que encara no té un mes. A les 7:30 vam arribar a casa, em vaig anar a dutxar, em vaig ficar el pijama, vaig sopar i aviat a dormir perquè estava molt cansada.
Dimecres, el dimecres va ser un dia increïble.

Al matí vam anar a casa de la meva padrina de Castelldans, també hi havia la meva tieta
Mª José, el meu tiet Ismael i el meu cosí Martí que té quatre anys, vam anar a Castelldans  a dinar però el que mes esperàvem tots era cagar el tió.

Després de dinar vam cagar el tió i ens va cagar moltes coses: jocs, llaminadures i sobretot molta roba.
Quan vam acabar, la meva padrina va fregar els plats i llavors vam anar a fer un tomb.
Per allà a les 8 vam marxar cap a casa, quan vam arribar ens vam arribar ens vam ficar el pijama i ja no vam sopar perquè estàvem plens entre: el dinar, i les llaminadures del tió.

El dimecres ma padrina em va convèncer per anar a Girona amb les meves cosines i el dijous me n’hi vaig anar.
El dijous a les 9 em va venir a buscar ma padrina, després vam anar a Mollerussa vam deixar el cotxe a casa del “novio” de la meva padrina i vam marxar amb el seu cotxe.
Vam tardar dues hores en arribar. Quan vam arribar ja ens  esperava la germana de la meva padrina a baix i ens va ajudar a pujar les maletes .
Quan vaig ser a dalt em vaig trobar a les meves cosines: la Mariona i la Nimue, però encara faltava la Verònica, la germana de la Mariona, i la Noa i el Nathan, els germans de la Nimue.
Al cap de deu minuts van arribar i també amb ells la meva tieta Marta i el tiet Iñaki, vam dinar i després vam anar a casa de la meva tieta Marta, jo em vaig quedar a dormir allí amb totes les meves cosines.
Quan vam arribar vaig treure els guants de la maleta i vam anar a la pista de ppatinatge de Girona, amb unes amigues de les meves cosines: la Clàudia i l’Andrea, que son germanes i l’Anna.

Vam patinar una hora i quan vam acabar ens vam treure els patins i vam anar cap a casa, quan vam arribar a casa ens vam ficar el pijama vam sopar i a les deu a dormir.
L’endemà al matí van venir a buscar a la Nimue, a la Noa i al Nathan.
A la tarda no ens vam moure de casa, vam estar tota la tarda mirant “La que se avecina”.
El dissabte el matí la tieta Marta va anar al metge a veure si el nen que tindrà era nen o nena  i i l’Iñaki la va acompanyar.
Mentre hi eren vam endreçar tota la casa, ens vam dutxar, vam anar a llençar la basura i vam anar a passejar el gos.
Quan van arribar, com que van arribar tard, van portar un pollastre a l’ast per així no haver de fer el dinar.
Quan vam acabar el dinar vam anar al parc amb les amigues de les meves cosines.

Vam tornar a les vuit, ens vam ficar el pijama, vam sopar i a les 11 o 12 a dorir.

El diumenge ja vam marxar cap a casa, vam anar a buscar el cotxe a Mollerussa la meva padrina va agafar el seu cotxe i vam anar a Castelldans.
Quan vam arribar la meva padrina i jo ens vam dutxar, llavors va venir el Josep Maria a buscar-nos i vam anar Albesa, a mi a deixar-me a casa i la meva padrina i el Josep Maria a dormir a casa de la seva germana!!!

Quan vaig arribar vaig anar corrents a fer el cap d’any, ens ho vam  passar molt bé, vam estar tota la nit ballant al just dance3, va ser divertidíssim!!!

I aquestes van ser algunes aventures de la Blau!!!