dijous, 24 de gener del 2013

Un nadal inolvidalble a New York

Era divendres a la tarda, no fèiem col·legi i els nens amb les seves famílies, anaven a passejar per central Park. Nosaltres ens trobaven al pis més alt de New York. La meva família tenia un xalet a la platja, un edifici sencer a Barcelona, un edifici sencer aquí a New York i també un autocaravana.
Sempre anàvem a passar el nadal a Barcelona però ara des que tenim l’edifici  aquí a New York venim a passar el nadal aquí. Ara a Barcelona hi anem a fer la festa major, que és al març.

Aquí a New York ja he fet molts amics perquè fa dos anys que sóc a passar el nadal aquí. Aquí tinc cinc amics, es diuen Martina, Joan, Jordi, Maria i Joana; la Martina és molt divertida, el Joan és molt simpàtic i una mica tímid, en Jordi i la Maria són germans bessons i sempre es barallen, i la Joana és la més tranquil·la i la més simpàtica. La Joana és la que mes vegades ha vingut al meu pis, sempre fem el mateix perquè ens agrada molt, sempre mirem una pel·li d’aventures. Amb el Jordi i la Maria sempre juguem amb el meu tren de vapor que em van comprar quan tenia sis anys. I amb el Joan mirem la televisió i a vegades fem veure que som cantants molt famosos que no podem sortir al carter sempre ens fan fotos o per firmar autògrafs.

Nosaltres dos dies abans de marxar m’acomiado dels meus cinc amics, i llavors marxo amb el meu avió privat al xalet a la platja, que es on celebrem el cap d’any i on visc. Allà a la platja també tinc els amics que vénen a celebrar el cap d’any a casa meva. Els nens vam mirar les campanades a la meva tele, a la meva habitació.
Després també celebrem els reis a cas a casa meva. Però ho celebrem el dia després del dia dels regals, i llavors els meus amics porten el regal que els hi ha agradat mes, i sempre juguem amb ells abans i després de dinar, quan ens criden pel tortell quasi sempre li toca el rei al meu amic Ignasi i la fava a la mare de la meva amiga Mariona.

Aquest nadal m’ho he passat molt be però el que mes m’ha agradat ha estat que he estat amb la família i amb els meus millors amics. Aquest nadal no l’oblidaré mai a la vida.